The Sick Book Tag

Не мислех да правя тага, но се разболях, докато съм на море и реших все пак да го направя, докато стоя изолирана от света в стаята и всички са на плаж.

1.Диабет - сладка книга, наистина сладка. - не чета сладки романтични романчета. Просто не са за мен.

2.Едра шарка - книга, която си прочел веднъж и никога повече няма да прочетеш. - "Сълза" от Лорън Кейт. Едвам я прочетох веднъж и няма да повторя това мъчение.

3.Грип - книга, която се разпространява като вирус. - "Разбий ме" от Тахере Мафи

4.Цикъл - книга, която четеш всеки месец, година или просто често. - не обичам да препрочитам книги, но съм чела "Град от кости" два пъти.

5.Безсъние - книга, която те е държала будна цяла нощ. - "Обсидиан" от Дженифър Л. Арментраут

6.Амнезия - книга, която е забравена и се е провалила да остави траен отпечатък в теб, трайно впечатление. - "Пленница на смъртта" от Мег Кабът 

7.Астма - книга, която те остави без дъх. - "Огнената наследница" от Сара Дж. Маас

8.Недохранване - книга, която не дава храна за размисъл - "Прелестен мрак" от Ками Гарсия и Маргарет Стоъл 

9.Travel sickness - книга, която те отведе на пътуване през времето и пространството. - ще повторя много хора и ще кажа "Скъпоценни камъни" от Керстин Гир, защото това е единствената поредица за пътуване във времето, която съм чела.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up