Книги, които нямам търпение да прочета

Реших да направя пост с няколко от книгите, които много искам да прочета и то в най-скоро време. 

Queen of Shadows (Throne of Glass, #4)
"Queen of Shadows" от Сара Дж. Маас

Книгата все още не е излязла и на английски, но откакто прочетох "Огнената наследница" нямам търпение да прочета четвъртата книга от "Стъкленият трон". Поредицата е една от любимите ми. Искам да разбера какво ще се случи и отново да се потопя в света на Селена. След всяка прочетена книга от тази поредица оставам без думи и искам още, но ми се налага да чакам.


Показва се „Capture MO.JPG“"Орденът на ясновидците" от Саманта Шанън

След като наскоро получих първата книга - "Сезонът на костите" като подарък, а след прочита на книгата останах приятно изненадана от новия свят, в който бях въвлечена от Саманта Шанън. Сега имам огромно желание да прочета и "Орденът на ясновидците". Надявам се втората книга да е по-хубава от първата, защото не искам авторката да развали поредицата само след една хубава книга.


 "Алена кралица" от Виктория Айвярд

Книгата излезе преди няколко дена на български и има нещо, което ме привлича, въпреки, че не съм чела цялата анотация и българската корица не е от най-хубавите. Почти съм сигурна, че книгата ще ми хареса, въпреки че не знам почти нищо за нея, освен основното. Искам да си я купя и да я прочета колкото се може по-скоро. Имам прекалено големи очаквания за "Алена кралица" и няма да се изненадам, ако отново остана разочарована, заради тях.

15861491"The Fall of Five" от Питакъс Лор

"The Fall of Five" е четвъртата книга в поредицата "Заветите на Лориен". Все още не е преведена на български и нямам никаква идея дали издателството възнамерява да продължи да издава поредицата. Сред любимите ми и не искам да остане прочетена само до третата книга. Трябва да разбера какво ще се случи с героите и накъде ще отиде историята.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up