Cinderella Book Tag


Видях тага в tumblr и реших да го направя.

Злите доведени сестри - Книга с герой, който мразиш
Джулиет от "Разбий ме"

Не бих казала, че я мразя, защото не мразя герои, но ми беше много неприятна. Все още не съм прочела последната книга от трилогията, но в първите две Джулиет ме побъркваше и беше непоносима.

Принцът - Книга с герой, който е джентълмен
Дориан от "Стикленият трон"
Въпреки, че не е от любимите ми герои в поредицата, донякъде го харесвам и бих казала, че се държи като джентълмен. 

Пепеляшка - Герой, който е грациозен, мил и упорит
Кала от "Нощна сянка"
Героиня, която въпреки, че на моменти се държеше много глупаво и ми лазеше по нервите, все пак харесвам. 

Феята кръстница - Герой, който винаги има някой да се грижи за него
Суки от "Истинска кръв"
Въпреки, че много харесвам поредицата и я прочетох с голямо удоволствие, така и не харесах много Суки. Винаги имаше някой, който вървеше след нея и ѝ помагаше. Не бих казала, че Суки е от слабите и хленчещи героини, но винаги имаше кой да се грижи за нея.

Полезните създания - Нещо, което те прави щастлива, когато си тъжна
Винаги когато съм тъжна вземам някоя книга и настроението ми се подобрява. Няма значение каква е книгата, важното е да ме накара да се почувствам по-добре.

Пепел - Книга, за която не ти пука
"Сълза" от Лорън Кейт
Една от най-лошите книги, които някога съм чела. Бавно развиващо се действие и скучни герои. Не бих продължила поредицата, отказвам се с първата книга, която едвам прочетох.

Тиквата - Герой, който се е променил
Сидни от "Кръвни връзки"
Промяната в Сидни от първата до последната книга в поредицата е огромна. Героинята осъзна и разбра толкова много неща, за които е била сляпа преди. Книгите от поредицата са едни от любимите ми, а Сидни е от любимите ми герои.

Невъзможно - Книга с край, който не си очаквала
"Кървава роза" от Андреа Креймър
Определено не очаквах това развитие на нещата.

Просто дишай - Нещо, което те вдъхновява да си смела
Силните героини, които не се отказват и преследват целите си.

И заживели щастливо - Книга с перфектен край
"Рубиненият кръг" от Ришел Мийд
Дори не мисля да коментирам. За мен поредицата завърши страхотно.

Тагвам всички, които искат да го направят.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up