Книги, които искам да прочета #2

Обичам да правя постове за книги, които искам да прочета. Разтоварващи са и ми помагат да избера следващата книга, която ще си купя като посетя книжарницата. Най-вероятно ще отида другата седмица, ако намеря време покрай седемте входни, които ще правим. Струва ми се, че няма да спя много, защото ще трябва да уча по няколко предмета в един ден, а учителите са ужасни и имат прекалено големи изисквания към нас. Стига толкова за училище, нека преминем към книгите, които са в списъка ми този път.

"Ще те чакам" от Джей Лин 

Книга, която искам да прочета от миналото лято. Никога не съм си падала по любовните романчета, но от известно време много искам да прочета нещо романтично, което е забавно и разтоварващо. Тази книга ми изглежда така, защото харесвам стила на авторката. Надявам се скоро да стигна до "Ще те чакам".





"Фенка" от Рейнбоу Роуъл

Книгата ми изглежда интересна, но нямам големи очаквания. Искам да я прочета от повече от година, но доскоро не беше преведена. Чаках от много време да излезе на български и най-накрая издателство Егмонт я преведоха и скоро трябва да си я взема. Имам доста книги в списъка преди "Фенка", но все някога ще стигна и до нея.





"Дни на кръв и звездна светлина" от Лейни Тейлър

Прочетох първата книга преди около година, след като ми казаха колко е хубава и интересна, но честно казано останах разочарована, защото очаквах много повече, а книгата не се оказа нищо особено, дори ми беше скучно на места, но навсякъде виждам, че втората е много по-хубава от първата и реших да дам още един шанс на трилогията. Скоро мисля да си я взема, след като завърша няколко вече започнати поредици.


Възпламени ме"Възпламени ме" от Тахере Мафи

След като втората книга от трилогията беше голямо разочарование за мен, реших да не се отказвам от "Разбий ме". Като цяло двете книги бяха интересни, но Джулиет е един от най-досадните и скучни герой, за които съм чела. Определено ще завърша трилогията, защото първите две книги на рафта си стоят самички и нямам търпение да прибавя и "Възпламени ме" към тях.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up