Ревю: "Вторият гроб отляво" от Даринда Джоунс


Вторият гроб отляво

Книга втора от поредицата за Чарли Дейвъдсън

Ревю на "Първият гроб отдясно" от Даринда Джоунс

Издателство: Ибис
Година на издаване: 2012
Брой на страници: 304
Оценка в Goodreads: 5/5


Чарли Дейвидсън отново е тук! Този път тя е по следите на изчезнала жена, но усилията й са насочени и в откриването на Рейес Алегзандър Фароу – мистериозната същност, която я съпътства като сянка през целия й живот (или познат още като сина на Сатаната. Да, буквално). Ще успее ли Чарли да го открие преди демоните, които също го издирват? Защото ако се провали... е, да речем, че гледката няма да е много красива.

*****

Единствената причина да не прочета книгата по-рано е, че не успях да намеря книгата никъде, защото е изчерпана навсякъде, което е много тъжно. Поредицата е невероятна и трябва повече хора да я прочетат.

Влюбих се в първата книга още от първите страници. Ако сте чели ревюто ми за първата книга знаете, че я харесвам страшно много. "Вторият гроб отляво" определено не ѝ отстъпва по нищо.

Спокойно мога да кажа, че "Вторият гроб отляво" ми хареса много повече от "Първият гроб отдясно", а книгата беше наистина страхотна. Действието се развиваше по-бързо и вече познавах героите и ми беше изключително лесно да се пренеса в света на Чарли. Изненадах се как още с прочитането на първото изречение на книгата успях да се върна в този добре изграден свят.

Обожавам начинът, по който Даринда Джоунс пише. Изключително лек и увлекателен и успява да задържи вниманието ми до последното изречение. Никак не ми се искаше книгата да свършва, защото знам, че следващата книга е последната преведена на български и никак не ми се иска да се отказвам от поредицата.

Още от самото начало "Вторият гроб отляво" започва динамично и държи читателя под напрежение и аз се чудих какво се случва. Действието се развива бързо, което прави книгата много интересна. Отново имаше мистерия и криминален мотив, който беше добре написан. Чарли отново успя да се забърка в куп неприятности. Тя се промени от началото на първата книга до края на втората. Разбра повече за способностите си.

Харесах края на книгата. Случиха се толкова много неща и ме остави леко натъжена, но определено не съм разочарована, защото това е едва втората книга от поредица.

Определено ми се искаше да видя повече от Чарли и Рейес, защото определено моментите, които имаха в "Вторият гроб отляво" не ми бяха достатъчни. Обичам Чарли, обичам и Рейес. Харесвам всички персонажи в книгата, защото всички са уникални по свой собствен начин. Няма как да не спомена колко добра приятелка е Куки, което я вдигна в очите ми.

Книгата отново беше наситена с хумор, мистерия и има невероятни герои. Поредицата не е за изпускане и ако не сте я чели, задължително го направете, защото книгите си струват отделеното време. Бързо се влюбих в поредицата и тя стана една от любимите ми.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up