Нямам какво да чета... отново

Сигурна съм, че не съм единствената, която се сблъсква с този проблем. Въпреки, че имам много непрочетени книги, които си стоят на рафта, аз все пак нямам  какво да чета. Нито една книга от тези, които имам не успява да задържи интереса ми или просто не съм в настроение да чета романите, с които разполагам. С удоволствие бих отишла до книжарницата, за да си купя нещо интересно за четене, но съм болна и не ми се иска да излизам от вкъщи.














Много ми се чете нещо хубаво и интересно. Някоя книга, за която ще мисля следващите няколко дни и ще се влюбя в героите, но за съжаление не разполагам с такава в момента. Ако имах, нямаше да стоя пред лаптопа и да пиша този безсмислен пост. След като прочетох "Ще си мой", книга, която заех от приятелка, осъзнах, че на рафта ми няма нищо, което да ме накара да разгръщам страниците с огромен интерес. Имам над 10 книги, които съм прочела до средата и съм спряла да чета, защото не са увлекателни. Последните няколко дена прекарвам свободното си време, в което обикновено чета, решавайки судоку и гледайки сериали.

Вчера се опитах да чета "Кървава луна" от Бенджамин Пърси, но след няколко страници оставих книгата, защото не ме грабва и ако не съм в настроение да я чета, по-добре да не го направя, защото това само ще съсипе мнението ми за книгата още повече, а засега то не е много добро. Пробвах да започна "Любов под гибелна звезда" и да я чета на електронната ми книга, но ми беше неудобно и спрях да чета.

Надявам се да не съм единствената, на която се е случвало това. Изпитвам огромна нужда да отида до книжарницата и да си купя много нови книги, които да прочета с удоволствие, но не знам кога ще ми се отдаде възможност. До тогава се надявам да съм се спряла на някоя книжка, защото се чувствам странно когато не чета нищо и определено не ми харесва.

3 коментара:

Elena каза...

Познато усещане. Наистина е гадно когато искаш да четеш нещо,но не знаеш какво точно или знаеш,но нямаш съответната книга ;Р Аз в такива моменти се връщам към книгите на Маркъс Зюсак,които не знам по какъв начин ми връщат усета да чета каквото видя :D Така че ти препоръчвам нещо от Зюсак. Или ако искаш нещо с по фантастични елементи пробвай с Железният изпит.Аз прочетох книгата наскоро и мога да кажа,че ми стана една от любимите.

Памела П. каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Памела П. каза...

До болка познат момент,има толкова много книги,който чакат да ги прочета ,но дори книгата да е добра ,ако не съм в настроение за нея, просто ще я оставя.

Публикуване на коментар


up