Ревю: "Феноменът" от Мари Лу

Феноменът Кн.2 от трилогията Легендата


Книга втора от трилогията "Легендата"

Издателство: Хермес
Поредица: Легендата
Година на издаване: 2014
Страници: 336
Оценка в Goodreads: 5/5

Дей и Джун успяват да избягат от Лос Анджелис. Но когато пристигат в Лас Вегас, се случва немислимото: Електор Примо умира. Републиката остава в ръцете на сина му, младия и неопитен Андън. Колониите и бунтовническата група Патриотите се опитват да се възползват от нестабилното положение на републиката, за да я превземат. Дей и Джун намират убежище при патриотите, които им обещават помощ и закрила. Но при едно условие: да убият новоизбрания Електор.
Това е единственият им шанс да останат живи и да спасят по-малкия брат на Дей – Идън.

"Феноменът" е една невероятна книга! Отне ми много време да я прочета, защото нямах време заради училище, но когато намерих време започнах да чета и не успях да спра докато не свърших книгата. Мари Лу успя постоянно да ме държи в напрежение и да се питам какво ще стане по-нататък в книгата.

Започнах "Феноменът" почти веднага след като прочетох "Легендата", защото се привързах към героите и исках отново да стана част от света им. Отново останах впечатлена от доброто изграждане на света и колко лесно се навлиза в него. Когато започна да чета книга на Мари Лу, след това ми е трудна да се откъсна от нея. Обичам лекия стил на писане на авторката. Историята отново беше предадена по изключително увлекателен начин.

"Феноменът" предизвика толкова много емоции в мен. Някои бяха приятни и хубави, а други не чак толкова. Книгата успя да ме развълнува и почти да ме разплаче. Имаше толкова много неочаквани за мен моменти и изненади и като взема всички останали неща, които обичам във "Феноменът" нямаше как да не ѝ дам най-високата оценка в Goodreads.

Героите претърпяха голямо развитие в продължението на "Легендата". Дей и Джун преминаха през много изпитания и пречки и животът им се промени коренно. Няма как да не оценя тази промяна в героите. На много места ми се искаше да им крещя, заради изборите, които правеха, но все пак разбирах, че постъпваха правилно. Привързах се още повече към Джун и Дей и никак не искам "Героят" да свършва, защото ще трябва да се разделим, а аз мразя да се разделям с герои, които обичам.

Книгата имаше няколко обрата, които изобщо не очаквах и успяха да ме изненадат и се питах какво се случва и дали е истина. "Феноменът" ме накара да се чудя многократно кой е врагът и на кой да вярвам. Не бях сигурна до последно.

Краят ме остави без думи. Не очаквах събитията да се развият така и все още не мога да го преглътна. След като прочетох "Феноменът" веднага започнах "Героят" и бързо разполових книгата и се надявам днес да я свърша, защото не знам кога пак ще ми се отдаде възможност да чета. Нямам търпение да прочета края и да разбера какво ще се случи с Джун и Дей.

Ако сте прочели "Легендата" и по някаква причина се колебаете дали да прочетете "Феноменът" - направете го. Книгата е страхотна и когато намерих време за четене не я оставих докато не я прочетох.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up