Ревю: "Героят" от Мари Лу

Героят Кн.3 от трилогията Легендата



Книга трета от трилогията "Легендата"

Издателство: Хермес
Поредица: Легендата
Година на издаване: 2015
Страници: 336
Оценка в Goodreads: 5/5

Той е легенда.
Тя – феномен.
Кой от двамата ще се превърне в герой?

 Дей научава, че с него са провеждани експерименти, които са увредили мозъка му. И че му остават няколко месеца живот. Въпреки че обича Джун повече от всичко, той я напуска. За да й позволи да продължи живота си и да допринесе за промяната на републиката. Дей заминава за Сан Франциско заедно с по-малкия си брат Идън, изгубил зрението си вследствие на заразата.
По настояване на Електор Андън Джун се завръща в републиката и започва да се подготвя за лидер на Сената. Въпреки че е едва на шестнадесет и без опит, тя има най-големи шансове да се превърне в дясната ръка на младия управник. И да сподели живота му.
Смъртоносната зараза плъзва и из колониите. Тя слага край на временното примирие между двете части на постапокалиптична Америка. Колониите отчаяно се нуждаят от серум и поставят ултиматум на републиката.
Джун узнава, че лек срещу заразата може да бъде открит в кръвта на Идън. Обръща се за помощ към Дей, когото не е виждала от осем месеца. Единствено той би могъл да спаси живота на хиляди поданици на републиката. Застрашавайки този на брат си.
Ще намерят ли серум, преди да е станало прекалено късно? Могат ли Дей и патриотите да се изправят срещу армията на колониите и да я победят?


Мисля, че единственото нещо, което мога да направя в момента, след като прочетох "Героят" е да напиша колко много обичам трилогията и колко силни емоции предизвика в мен. Струва ми се, че дълго време ще тъгувам за героите, при които повече няма да се върна и за света, в който бях въвлечена. Обичам всяка страница от трилогията и искам още, но за съжаление стана време да се разделя с още една любима поредица. Определено "Легендата" се нарежда сред най-любимите ми книги. Наслаждавах се на всяка минута, която отделих, за да прочета трилогията. Не съжалявам, че прочетох книгите - напротив - щастлива съм, че го направих, защото открих една нова любима авторка, чиито книги успяха да ме докоснат.

"Героят" беше прекрасен завършек на трилогията! Книгата беше изпълнена с екшън, обрати, битки и някои емоционални за мен моменти. Струва ми се, че действието се развиваше малко по-бързо отколкото в предните две книги, което означава, че се развиваше наистина бързо. Нямаше момент, в който книгата да ми стане скучна или да ми се прииска да я оставя. "Героят" беше толкова динамична и интересна книга, която когато започнех да чета, след това ми беше изключително трудно да оставя, защото исках само да чета, но заради училище нямах достатъчно време последните няколко дена и успях да завърша книгата чак днес.

Хареса ми развитието на героите и колко много се промениха и израснаха в тези три книги, колко голяма разлика има от началото на "Легендата" до края на "Героят". Дей и Джун жертваха много, което допринесе изключително много за развитието на героите. Те са един страхотен екип, както и двойка. Въпреки, че в трилогията не беше наблегнато на романтиката, все пак можех да усетя връзката и химията между тях, която просто ме стопляше отвътре. Дей и Джун имаха своите слаби и силни моменти, допускаха грешки и се учеха от тях и затова ги обичам толкова много. Изключително силни и смели персонажи, които нямаше как да не харесам.

Краят на трилогията ме впечатли изключително много. Толкова много емоции бушуваха в мен, докато четях. Имаше толкова много обрати, които ме караха да плача, да се радвам и отново да плача. Мари Лу беше написала всичко по толкова добър начин, който нямаше как да не ме докосне. Отдавна не съм чела толкова добър и емоционален за мен край, дори се съмнявам, че някога съм и мисля, че това е най-хубавия финал на трилогия, поредица или книга, който някога съм чела. Всичко беше изпипано до последния детайл.

Искам да кажа много неща за "Героят", но не мога да изразя всичко в поста, заради спойлери. Обичам тази трилогия толкова много и ако все още не сте я прочели, направете го, защото си заслужава и няма да съжалявате.

1 коментара:

Unknown каза...

Наистина тази трилогия е уникална прочетох я преди около два месеца и винаги ,когато ми е скучно чета любимите ми части и ми става по весело, наистина тези три книги си заслужават.

Публикуване на коментар


up