December TBR

Не съм напълно сигурна кои книги ще прочета през декември. Ще се постарая да отделям повече време за четене и искам този месец да прочета повече книги, защото е последния месец от годината и искам годината ми да завърши добре, поне когато става въпрос за книги.

Феноменът Кн.2 от трилогията ЛегендатаПърво ще прочета "Феноменът" и "Героят" от Мари Лу. "Легендата" бързо се превърна в една от любимите ми книги и нямам търпение да разбера какво ще се случи в останалите две от поредицата, затова те са на първо място в списъка ми за декември.

Маскарад Кн.2 от поредицата Синя кръвСлед като прочета трилогията на Мари Лу, ще прочета "Маскарад" от Мелиса де ла Круз. Въпреки многото отрицателни мнения, които видях за първата книга - "Синя кръв" - реших да я прочета и много харесах книгата и от няколко месеца търся "Маскарад", но за съжаление я няма в книжарниците в града. Този път късметът ми се усмихна и си я поръчах от издателство "СофтПрес", където беше намалена и сега я чакам да пристигне.

Град от пепел Кн.2 от Реликвите на смъртнитеНе съм напълно сигурна за следващите книги, но мисля да прочета "Град от пепел" - книга втора от поредицата "Реликвите на смъртните". Прочетох книгата преди няколко години, но скоро осъзнах, че нямам никакъв спомен от поредицата, с изключение на "Град от кости" и искам да я прочета. Още повече, че през януари ще излезе сериала, който задължително ще гледам и искам да си припомня книгите. Най-вероятно ще продължа с поредицата на Касандра Клеър и мисля, че няма да ми остане време за други книги този месец. Искам да чета повече, но училището отнема голяма част от свободното ми време.

Това са книгите, които искам да прочета през декември, но списъкът ми може и да се промени, както обикновено става.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up