Winter is Coming Book Tag

Сняг: Красиво е когато всичко е затрупано с него, но след това започва да се топи.
Книга/Поредица, която сте харесвали в началото, но по средата вече сте изгубили интерес.
"Хроники на чародейците" от Ками Гарсия и Маргарет Стоъл. Обичам "Прелестни създания" и много ми се искаше поредицата да продължи да бъде толкова хубава, но втората книга беше ужасна. Бях я започнала с големи очаквания и след около 50 страници я оставих и едвам успях да я прочета след повече от година, когато нямах какво друго да чета.

Снежинка: Нещо красиво и винаги различно.
Изберете книга, която се отличава от всички останали книги, които сте чели.
"Играта на Ендър" от Орсън Скот Кард. Книгата е интересна и увлекателна. Наистина е нещо различно и я препоръчвам на всички, които харесват фантастика. Филмът също е много хубав и бих го гледала поне още няколко пъти с удоволствие, но книгата е по-хубава и наистина ми направи много добро впечатление.


Снежен човек: Винаги е забавно да направите един със семейството си.

Книга, която е подходяща за цялото семейство.
"Аз съм номер четири" от Питакъс Лор. Мисля, че книгата е подходяща.

Коледа:

Книга, която носи радост и ви е накарала да се стоплите отвътре, докато сте я чели.
Поредицата "Кръвни връзки". Обичам героите и Сидни и Ейдриън като двойка. Краят на поредицата беше разкошен.

Дядо Коледа: Той носи чудесни подаръци.

Желана от вас книга, която искате да получите за Коледа.
"Ще те чакам" от Джей Лин. Каня се да си купя книгата от повече от година, но или не съм в настроение за романтични романи, или имам прекалено много непрочетени книги, които трябва да прочета.

Целене със снежни топки: Понякога може да боли когато те ударят.
Книга, която ви е накарала да изпитате силна емоция като тъга или гняв.
"Предани" от Вероника Рот. Няма да издавам спойлери, но плаках много.

Пързаляне: Всички го обичахме, когато бяхме малки.

Книга, която сте харесвали когато сте били деца.
Определено "Пипи Дългото Чорапче" беше любимата ми книга когато бях малка. Препрочитала съм я много пъти и винаги ми беше интересна.

Измръзване:
Книга, която ви е разочаровала.
"Алена кралица" от Виктория Айвярд. Очаквах много повече от книгата след като прочетох само положителни ревюта. Много ми се искаше да я харесам, но не успях. Стори ми се, че света не беше изграден достатъчно добре и до голяма степен заради това не успях да харесам книгата, а и писането на Виктория Айвярд ми се стори леко скучно.

Елен: Нещо, което ни е скъпо.
Книга, която има сантиментална стойност за вас.
"Дневниците на вампира" от Л. Дж. Смит, защото е първата YA поредица, която прочетох.

0 коментара:

Публикуване на коментар


up