Book Cake Tag

Благодаря на Йоанна, че ме е тагнала!

1.Брашно - Книга, която е започнала бавно, но после бързо те е грабнала:
"Първият гроб отдясно" от Даринда Джоунс. Изключително много харесах книгата и героите, въпреки че ми се стори, че действието се развиваше бавно в началото.

2.Маргарин - Книга, чието резюме е много завладяващо:
"Петата вълна" от Рик Янси. Резюмето ме грабна веднага, но за съжаление книгата не се оказа това, което очаквах.

3.Яйце - Книга, която мислеше, че ще е кофти, но се оказа доста добра:
"Синя кръв" от Мелиса де ла Круз. Започнах книгата с очакването, че ще бъде скучна, защото една приятелка ми каза, че е безинтересна и така и не я е дочела, но останах приятно изненадана от това колко много ми хареса.

4.Захар - Сладникава книга:
"Целувка за Ана" от Стефъни Пъркинс. Видях, че вече някой е казал тази книга, но не съм почитателка на сладникавите книги и "Целувка за Ана" определено е най-сладникавата, която съм чела.

5.Глазура - Книга, която покрива всеки елемент, който харесваш - забавни моменти, екшън моменти и др.:
"Аз съм номер четири" от Питакъс Лор. Книгата е много интересна и се превърна е една от любимите ми.

6.Пръчици - Поредица, към която се обръщаш за повдигане на настроението, когато имаш нужда от това:
Не съм от хората, които обичат да препрочитат книги, но точно сега "Академия за вампири" определено може да повдигне настроението ми.

 7.Черешката на тортата - Любимата ти книга от тази година до този момент:
Определено "Двор от рози и бодли" от Сара Дж. Маас! Книгата е страхотна!

0 коментара:

Публикуване на коментар


up