My Worst Reading Slump




Не съм публикувала тук от много време и да си призная блога ми липсва. Липсва ми да споделям мнението си за книги, да правя тагове и да чета други блогове. Причината, че не съм публикувала толкова много време тук е, че не прочетох нищо ново през изминалото време.

Годината започна добре. Прочетох няколко хубави книги в началото на януари и нямах търпение да започна тези от TBR листа ми, но изведнъж желанието ми да чета просто изчезна. Няколко месеца не можех да отворя книга и да прочета повече от няколко страници в най-добрия случай. Обичам да чета толкова много и гледах как книги, които чакам толкова много време излизат на български и си казвам, че трябва да ги прочета възможно най-скоро и намеренията ми си останаха до там. Списъкът ми с книги, които искам да прочета си расте, а аз не можех да чета. Гледах книгите, които имам и се сещах колко е приятно да потъна в някоя и да съм част от друг свят за няколко часа.

От февруари до преди няколко дена не можех да започна да чета и да се насладя на редовете и беше ужасно. Желанието ми да чета се завърна благодарение на "Червен изгрев" от Пиърс Браун. Започнах да чета книгата преди почти два месеца и я бях оставила, но когато я отворих отново я прочетох за отрицателно време и сега даже започнах втората книга и нямам търпение да я прочета.

Радвам се, че успях най-накрая отново да се върна към четенето. Съжалявам само, че ми отне толкова много време, през което можех да се докосна до толкова много различни светове и да прочета толкова много страници.

Исках да напиша този пост и да споделя защо изоставих блога за няколко месеца. Ще започна отново да публикувам редовно и се надявам отново да четете блога ми.

2 коментара:

Памела П. каза...

Надявам се вече да се е върнало желанието ти за четене, наистина на всеки се е случвало и е ужасно. Ще чакам нови постове.

Elena каза...

Не се притеснявай, всеки изпада в такива моменти, когато дори не иска да види книга. Важното е да не спираме да четем. Почивките от 1-2 месеца са разрешени ;DD Бтв нямам търпение да разбера по нашироко какво е мнението ти за "Червен изгрев" и "Златен син", защото това са две от най-любимите ми книги ;33

Публикуване на коментар


up